Reklama na bežný účet získala Bronzového leva [VIDEO]

Americká PNC Bank uviedla na trh „Virtuálnu peňaženku“. Ide o online bankový účet, ktorý je podľa banky jednoduchší a intuitívnejší ako tradičné účty. Ako však klientov „prinútiť“, aby si nový účet vyskúšali?

Pokračovanie článku nižšie ↓

Úlohu vyriešila reklamná agentúra Deutsch z New Yorku. Pripravila hru pre iPad „Skutočný život s Virtuálnou peňaženkou“, v ktorej ľudia riešia finančné dilemy a používajú pritom nový účet. Kampaň získala Bronzového leva v kategórii Mobile na medzinárodnom festivale kreativity Cannes Lions 2012.

VIDEO: Hra „Skutočný život s Virtuálnou peňaženkou“

Tip na porovnaniePorovnajte si bežné účty vo všetkých bankách

Zdroje: Deutsch Inc., Cannes Lions

02. 08. 2012 -

Prečítajte si aj: Rozdali sme ocenenia za najlepšie bankové produkty roka 2022 Účet za 0 €. Pre každého a navždy Tatra Banka, VÚB banka a Slovenská sporiteľňa spustili okamžité platby

Potrebujete pomôcť?

0948 090 040

+421 948 090 051

Bežný hovor do siete O2